16 de febrer del 2011

Innaugurem el projecte NxLL a Taradell


Aquest dissabte he tornat a marxar amb el gran bosc sota el braç. Cap a Taradell s'és dit. Però aquest cop ha estat especial. Bé, sempre és especial...potser hauria de dir que aquest cop ha estat més emotiu que normalment. Emotiu, aquest seria el mot.
El cas és que han  iniciat el projecte Nascuts per Llegir a la biblioteca i en feien la presentació oficial amb la nostra activitat. La sala era plena de nadons, mares, pares, avis i germans i la presentació feia amb la plana major: L'alcalde, les llevadores, les responsables de la biblioteca i la Marta, la coordinadora del projecte. Realment es van esforçar per a ser breus en els seus discursos, però, és clar, amb tanta gent xerrant havia de durar per necessitat...la sala es va anar caldejant per minuts i no us enganyaré...a mesura que passaven els segons em sentia més i més com un gladiador abans de sortir als lleons...així que, un cop acabada la presentació, vaig empassar saliva i em vaig amagar darrere de l'acordió. Ell sempre em salva d'aquestes situacions a punt de ser desbocades.

I va funcionar! Les famílies de Taradell es mereixen que em tregui el barret. Erem molts i van fer que tot fluís a la perfecció. Gràcies!!!
Nona